wtorek, 27 listopada 2012

Dax Perfecta maska-serum i szafirowy peeling do rąk

                                     Perfecta maska-serum i szafirowy peeling do rąk                                            




Peeling
Pachnie nienatrętnie, choć nie jest to niewiadomo jak przyjemny zapach. Bardzo miło i skutecznie peelinguje, nie chlapie na wszystkie strony, trzyma się fajnie dłoni, które po spłukaniu są miękkie i gładkie.

Maseczka
Dziwne uczucie, gdy ją wycisnęłam na dłonie, jakbym dotykała jakiegoś supermiękkiego materiału. Zapach podobny do peelingu. Rozmasowałam w miarę równomiernie, po kilku minutach zobaczyłam, że zmieniła kolor z białego w przezroczysty, wyglądając, jakbym wylała na dłonie olej, jednak pod palcami miałam uczucie delikatnej bezbarwnej i śliskiej warstwy, nie lejącej. Odcisnęłam resztki w chusteczkę po 15 minutach, dłonie są gładkie, miłe w dotyku, czuć ochronny film, który na nich pozostał, nie jestem do końca pewna czy są nawilżone. Jestem ciekawa czy efekt miękkich dłoni utrzyma się chociaż do jutra, jeśli tak - na pewno będę ją kupować.

A jutro napiszę więcej o wspomnianej już odżywce Herome.



Edit - 3 dni później... 
Niestety mam wrażenie, że po późniejszym pierwszym porządnym myciu rąk, efekt zniknął. Dłonie są tylko gładsze (peeling na plus), ale z pewnością mogę stwierdzić, że maska nie działa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz